틴탑

틴탑
♥ 틴탑 : 엘조 . 리키 . 캡 . 천지 . 니엘 . 창조 ♥

Wednesday, January 25, 2012

[Pic/Stalk] 120125 Kwangmin – yurimy_www’s tweet



Original: 보이프렌드 광민? 내친구 베라에 아이스크림먹으러갔는데 봤대ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ옷 엄청 찬란하게 입었닼ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ나였음 누군지 못알아봤을텐데..
Translation: Boyfriend Kwangmin? My friend saw him went she went to Baskin Robbins for ice cream ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He wore really eye-catching clothes ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ If I were him, I’d definitely dress in a way that no one can recognize me..
Kor-Chi trans: NUNADDA | Chi-Eng trans: boyfriend-champion |
source: yurimy_www’s Twitter

No comments:

Post a Comment